Rub Your Panty Bulge for Bratty Phone Sex Princess Bree

Does your little snoop on line have you looking at men who wear panties?

Sure you started out curious if other men wore panties too now your finding its oddly erotic to see those bulges. Often think what it would be like to drop down to your knees to worship those panty bulges?

bratty phone sex princess

Hey I am not gonna stop ya. If anything this bratty phone sex princess is gonna give you a hard core nudge and say why arent you off finding another panty boy to rub upon. No its not gay to wanna touch and rub against each other. Nowadays they just call that heteroflexible. Ooooh did I just give you a new term?

Ya thats when an opportunity presents itself with a person of the same sex and ya wont say no. Doesnt mean your bisexual or gay just more hey why not! Lots of my friends are hetrosexual now. Guess it sounds cooler than saying bisexual or bi curious.

So when your sitting there rubbing your panty covered cock looking at fellow panty boys bulges you can just say your exploring your heteroflexible side! Oh and your welcome for that little tidbit of sexual info. Bet it will make you feel far more comfortable should your other half walk in on you. Now just to explain why your in the panties?

That I dont have an answer for unless you say but baby you know how hard your pussy makes my cock! This was the only way I could think to get your pussy scent on my cock without you here. Hey damn thats might be a fucking good excuse. Your welcome again.

Now just think thats two rocking good excuses why your a panty boy imagine how hot a panty boy phone sex call will be with me! Yup I went there haha.

LIke you expect anything less from this bratty phone sex princess.

The name is Bree you can reach me at the number below.

No limits. No taboos. Anything goes!

Calll 1-888-904-9766 to reach one of our sexy feminatrix. Just ask for them by name